Få en fiskekokk på døra
Du har sett reklame i både aviser og magasin, på TV og i egne foldere. Nå skal godfisk.no også benytte radio for å nå ut til forbrukere. Tips og inspirasjon er ideen bak det nye konseptet "Få en fiskekokk på døra" som er et samarbeid med P4.
25.04.2013 09:05For tre år siden gikk Godfisk på TV for første gang, med gode resultater. Nå kommer radiopremieren.
Gledespatruljen går i beste sendetid på P4, og i programmet drar reporteren hjem til en vinner og overrasker ham eller henne direkte på lufta. I formiddag er det en familie på Hønefoss som får besøk av Godfisks Sjømathjelp, en patrulje der kokken Jostein Medhus har med seg poser fulle av gode råvarer og lærer familien lage enkle hverdagsretter med sjømat .
Under overskriften «Få en fiskekokk på døra!» har P4 på sine nettsider spurt «Trenger du inspirasjon til å lage enkel og god mat til familien i hverdagen? Gledespatruljen deler i samarbeid med Godfisk ut et kokkebesøk til en heldig vinner!» P4s lyttere og lesere har de siste ukene hatt sjansen til å nominere seg selv og andre.
- Gjennom dette samarbeidet med P4 viser vi at Godfisk er til stede for folk som en god løsning i travle hverdager, og i dette tilfellet også som en gledesspreder, sier Lisbeth Bjørvig Hansen, som er markedssjef for Norge, der Norges sjømatråd retter seg mot forbrukere under merkenavnet Godfisk.
Kilde: Sjømatrådet